wtorek, 2 listopada 2021

Podsumowanie Września z Googlem

Obrazkowe... sorry Infograficzne (jakoś w korpoludki muszą to nowomownie nazwać żeby się neoneandertalczyki, innego języka nie bardzo już rozumiejące, nie po obrażały)... podsumowanie września, wkrótce pewnie dotrze podobny mail za październik. Ale powodów do narzekania na wrzesień nie mam...

Oczywiście największe podziękowania za ten czas dla Aneczki i grupy rowerowej Tarnowska Korba, ale i dla innych grup formalnych i nieformalnych z którymi wędrować i jeździć mi było dane - jesteście suuper!

 

A... tylko sobie nie myślcie, że wcześniej w Gdańsku, Sopocie czy Grybowie nie byłe,. te miejsca są "nowe" tylko w tym sensie że pojawiły się po raz pierwszy na moim googlekoncie od momentu w którym włączyłem geolokalizację.

Ciekawe czy kiedyś się uda zrobić w ciągu roku pełne okrążenie? znaczy problemów w tym nie ma, wystarczy zapakować się kilka rzy w samolot, lub ganiać samochodem i pociągiem, tylko wtedy zabraknie roku na chodzenie i jazdę rowerem... ale zobaczymy co życie przyniesie




10 komentarzy:

  1. Wiele miejsc odwiedziłeś w krótkim czasie.
    Z przyjemnością wybrałabym się nad morze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intensywnie było, fakt. mam świetną grupę przyjaciół, a z taką fajnie się wypadu urządza

      Usuń
  2. Wow, nieźle! Tylko pogratulować. I dobrze widzieć w tym zestawieniu moje ukochane Trójmiasto i molo w Brzeźnie, miejsce wielu fajowych wagarów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz... no to może zacznę turystykę śladami Mo? ;)

      Usuń
  3. Swoją drogą nie wiedziałam, że są robione takie zestawienia. Tak czy inaczej nie tylko liczby robią wrażenie, przeżyć było bez wątpienia mnóstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też póki mi maila nie przysłali... ale w sumie fajne. Na liczby to na pewni kolega (jest kierowcą TIRa bije mnie na głowę, ale z drugiej strony chyba wolę zwiedzać świat rowerem i piechotą

      Usuń
    2. Nie każdemu przysyłają - chyba tylko tym najbardziej aktywnym, bo w mojej skrzynce nie ma takich zestawień.:(

      Usuń
    3. Zapewne nie masz włączonej opcji lokalizacji u Googla. Wtedy nie przysyłają bo nie mają czego.

      Usuń
  4. Te podsumowania to jest coś fantastycznego. Ja praktycznie od połowy sierpnia z powodu choroby (nogi)jestem uziemiona. Dobrze, że od końca października mogę dłużej siedzieć przy komputerze. Wcześniej miałam zakaz. Jeszcze trochę takiej sytuacji i wywiozą mnie do Kobierzyna.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie te podsumowania cieszą, są fajne choć forma mogła by być nieco inna - ale dobre i to - za to mobilizacja do działania wyśmienita.

      Usuń